Photobucket
Photobucket

Sunday, December 8, 2013

Berita yang ingin kita lihat dan dengar.....!!!



Selepas PAU 2013 nampaknya UMNU semakin takut pada bayang2 sendiri.Pelbagai cadangan dan usul yang menjadi bahan lawak menjadi tajuk perbualan di internet.Bayangkan selepas usul supaya salam 1 Malaysia ditukar kepada salam 1 Melayu atas alasan untuk memprotes kaum Cina yg tidak memberi sokongan kpd kerajaan.

Kini ada pula macai yang memberikan pendapat yg bodoh dan bangang yg datangnya dari pengarang akhbar bangang dan meloyakan . Antara petikan tulisan itu:-

Tulisan berkenaan memberi amaran bahawa PAS dan PKR akan mengubah strategi untuk mendapatkan sokongan pengundi Melayu dalam pilihan raya umum akan datang.
"Awang percaya PAS dan PKR akan mengubah strategi untuk lebih perjuangkan Melayu bagi menyaingi Umno dalam mendapatkan sokongan majoriti kaum itu.

"Selepas kejutan tsunami Cina pada PRU-13 gagal menjatuhkan kerajaan, strategi kini tertumpu untuk mewujudkan tsunami Melayu pada PRU-14.
"Waspadalah. Walaupun Umno kuat ia tidaklah kebal. Berjihadlah untuk menjadi parti yang disayangi terutama orang Islam, Melayu dan bumiputera. Tiada pilihan," tulisan itu dipetik.

SESUNGGUHNYA PR TIDAK PERLU MENUNGGU LAMA UNTUK MEMERENTAH MALAYSIA JIKA SPR TIDAK TURUT SAMA MEMBERIKAN KEMENANGAN PADA BEE END..MACAI PUN MENGAKUI SEMUA ITU. TIADA ISTILAH TSUNAMI CINA @ MELAYU..PADA PRU14 AKAN BERLAKU "KEBANGKITAN RAKYAT"....SEMUA BANGSA AKAN MENTALKINKAN BEE END

0 comments:

Post a Comment